Ny vecka

Nya veckan har börjat rätt så bra. Lugn dag på jobb idag och lutar mot att det ser likadant ut imorgon. Jag hoppas på det iallafall. Men på något sätt så har jag väl hamnat lite off iomed att jag känner mig konstig i kroppen. Inte så ont utan snarare som om något är helt off. Vissa rörelser känns helt flummiga. Men det går väl över snart.
Jag skämms fruktansvärt att jag missat så mycket handboll som jag har. Ändå älskar jag att kolla handboll över alla andra sporter som visas på tv. Skärpning Herr Nookie.
Fundera på om det är dax att panta lite flaskor med, har 4 svarta sopsäckar fyllda!!! haha Men det e en bra budget att ha om det skulle knipa till i slutet av månaden.
Ska kolla lägenhet på onsdag, även denna gång ute i Svedala. Får se om den är något att ha. Vill egentligen komma här ifrån men tänker inte kasta mig in i något som jag känner inte är mitt. Har redan panikvärvat lägenheter två gånger och det slutar som att jag skiter egentligen hur de ser ut iomed de inte känns som mitt hem.
Helgen börjar faktiskt ta form även om jag inte brukar planera i förväg kanske vuxenfaktorn som börjar gro inombords på denna yngling. Fredagen är öppen men det är väl bara för att jag jobbar, lördagen ska vi ha en herrafton på kvällen med lite folk från jobb. Ska bli trevligt med lite mat, bowling, biljard och sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0