Nytt år, nya förhoppningar

Jo vad önskar sig då Herr Nookie och tänker göra med detta år? En sak är säker vad han ska göra. Och det är att banta och verkligen få bort kulan som ligger och hänger på buken.Plus att försöka komma igång med att träna lite i veckorna kanske ska jag börja träna med något handbollslag för det verkar vara det enda som lockar är att springa efter en boll. Pallar inte träna när jag bara ska in på gymmet och cykla eller så krävs mycket motiverande.
Sedan ska jag komma på hur jag ska göra med min semester vill resa till nån rejäl storstad typ London, Rom, Paris eller liknande.
Och slutligen så ska han köpa sig en sjysst lägenhet förmodligen utanför Malmö. En fin tvåa ligger i tankarna så känner ni till något till humant pris så hojta!

Gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0