Så dagen efter den stora smällen

Försökt sova men det har inte gått så bra. Dels för ryggen plågar mig och dels för alla morsans galna ur som tickar, joddlar och tjuter. Men mest för ryggen. Sitter i telekö till vårdcentral sedan 30 minuter tillbaks. Man tycker iallafall de kunde infört lite mjuk musik typ Lord Blackgöths darkest hits på panflöjt. Istället så ska man lyssna på en bitter tant skrika vilken placering jag har i kön. Och när jag väl kommer fram bemöts jag av en trevlig dam som tar mina uppgifter och slutligen kommer fram till att jag har ringt fel vårdcentral och att jag ska ringa en helt annan vårdcentral som ligger på Jägersrovägen.
Ja det var ju kul då satsar jag på en halvtimme till där och kanske få en tid då jag kan få snacka med någon om att de har tyvärr inga tider idag. haha Livet är underbart och solen tvekar på att komma fram och visa sig även bara för en liten stund och muntra upp oss alla som behöver det.
Fick en länk igår till en artikel om vår krock och när jag såg bilden fick jag bara en flashback om smällen. Men har sansat mig och kommit fram till att jag inte gjort något fel alls. Men vad hjälper det om inte hon är ok.
Vi får se vad som händer under dagen så kanske jag orkar göra ett inlägg iafton som kanske visar någon form av munterhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0