Senare samma dag

Shit vad otroligt mycke onödigt man kan hålla på med. Sedan jag skrev senast så har jag bara lirat lite FIFA på min Wii, snokat omkring på wikipedia gällande myterna omkring dracula, vampyrer, varulvar och mumier och sedan varit lite på facebook och lirat lite travel iq. Snackat lite med Boullen om dagens agenda men det lutar åt att det kommer bli en lugn afton då väl eftersom alla andra verkar vara puzzy´z. Undrar var alla fester tog vägen??? De fester man blir bjudna på är hos folk man inte vill vara hos.
Fick rejäl utskällning av en vännina för att jag vägrade gå på fest hos henne och hon krävde en förklaring. Lade upp förklaringen på det sättet att hon blev stum. " Jag pallar inte gå på en fest där folket bara är bortskämda snorungar, Stureplans wannabe´s och fjortisar som nyligen fått smak för alkoholen"
Kan nog ha roligare utan sådana trista människor. Har faktiskt inte hört från henne sedan dess. Undrar varför? (NOT)
Nej om jag skulle få för mig att hasa mig ner till något hak och trycka i mig massa skräpmat eller ska jag verkligen orka handla något att laga?? Och va i bövelen ska jag orka handla med tanke på att jag känner att jag inte orkar mycket.

Får se om jag lyckas få till ett till inlägg senare men det är ju under förutsättning att något vettigt dyker upp eller rent och slätt jag orkar skriva något vettigt.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken go blogg!!.. Håller med! Gillar inte dessa överklass folket i häller! Divit folk kan man hällre va utan! Tur man väljer sina kompisar själv,jag har jordnära normala kompisar, och det tackar jag för, då kan man juh vara sig själv. Kram

2008-01-20 @ 00:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0