Sleepless in Malmö

Ja då var ännu en dag här och knappt sovit något som vanligt. Och det som är värst e att jag börjar få en huvudvärkskänsla. Men men det är ju inget som några öl inte kan bota :P

Denna veckan har varit hård att jobba iomed att man haft ledigt så mycket innan man gick på nu igen. Men tur att det är helg så at man kan få andas ut.
Men man hinner tänka mycket när man väl är ledig. Det enda som är jobbigt just nu är att alla runtomkring sig binder sig djupare i sina förhållande medans jag är den enda som är singel. Och finna någon är svårt iomed man jobbar så mycket eller att man bara umgås med de som är par.
Enda positiva är att jag hinner läsa en massa och lära mig en massa nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0