Slem Deluxe

Kan man inte utnyttja snor och slem till något samhälls nyttigt? Asså som återvinnbara sopor kan produceras till pet flaskor och så. För just nu så får jag upp allt det ovanstående 24 / 7. Sedan att det tar så förbaskad lång tid att bli av med det.

Blir nog inget med den senaste lägenheten som jag kollade på i Svedala det är för dyrt i slutändan att buda för högt med tanke på att den har så hög avgift att börja med. Men där har inkommit en annan som jag ska kolla på som tyligen låg lite närmare dit där Boullen o Catti ska flytta.

Lirade match idag men förlorade tyvärr trots alla kämpade. Andra laget var helt enkelt mycket bättre än oss. Vi måste dock lära oss att skjuta snabbare och välja lägena bättre men det kommer bara lite mer tålamod och mod. Men vi har blivit betydligt bättre sedan vi började och man måste komma ihåg att det är vår första säsong vi spelar ihop och ingen av oss har egentligen lirat bandy särskilt länge.

Ska snart sticka till Catti´s 30 års fest. Men måste först hämta min skjorta som jag har hos mossan. Men just nu känner jag mig något sliten av en tuff vecka, sjukdom och sedan matchen idag.
Nä nu får det vara nog med kladdandet här för idag. :P Have a nice one
Yours truely

Noooooookiiiiiiiiiieeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0