Snörvel deluxe

Shit vad jag mår snor. Bara jag snytit mig så har blodet flödat som en 14 åring som hittat Jenna Jamesons bästa samling dreglar. Funderade på tanken att ringa på någon granne här för att låna några tamponger och köra upp i snoken. Folk hade nog garvat en massa åt mig.
Som tur är det att man kan få låna filmer från min bästa vän Piraten. Så nu ligger jag och garvar åt Bill Murray, old school style. Fan vad han var bra back in the day men idag e han för seg och ska försöka vara filosofisk.
Fan ha feberfrossa och ovanpå en sjukt kall lägenhet är ingen bra kombination. Men skönt är att tillbedjandet av Ulrik har sansat sig.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Krya på dig!

2008-01-10 @ 14:12:23
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0