Upp med tuppen och stryp den jäkeln

Även om jag är ledig så vaknar jag så förbaskat tidigt. Vad ska man göra på den tidpunkten av dygnet?? Vette fan men jag brukar sätta igång och läsa lite och försöka väcka kroppsdelarna som har svårt att vakna. Som t ex idag läste jag om de antika underverken som t ex de hängande trädgårdarna i Babylon och fyrtornet på faros. Det som är tragiskt med de underverken är att där bara finns ett som står idag och det har människorna också varit på och pajat lite. Vissa av underverken har ju tyvärr gått under p.g.a jordbävningar.
Har bestämmt mig att jag måste buffa mig lite så jag MÅSTE  gå in på gymmet annars så tappar jag väl den här tyska respekten och glinen kanske inte är rädda för mig längre om jag börja komma med en kanon kula på magen istället för den här stenhårda väggen jag har nu.
Kan man inte uppfinna någon jäkla manick som blåser bort dom här trista molnen mot ryssland eller något där är inte mycket att hurra över där ändå i dagens läge. Man känner det på sig själv och känner det även på andra att man måste få lite sol och värme.


Nej nu får det vara nog med er speciellt du där ute på höger sidan. Sluta pilla i näsan det är ju inte vettigt att skjuta kråkor på hon snälla tjejen till vänster om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0