Vård i Sverige

Vad har gått fel i detta land? Ingen trafikvett. Nekad vård och massa skit.
Efter morgonens debacle som var något jag aldrig varit med om e sjukt. Först ringde jag till en vårdcentral som ligger ca 400 meter ifrån mig (närmast mig!!) men tydligen skulle jag inte tillhöra dem utan jag ska ju till höra den ute på Jägersro. ( Ja för det är så himla logiskt) Men madame var iallafall trevlig och gav mig nr. Så nu skulle jag bara sitta i kö ett tag till. Bara för att höra att jag är en idiot som inte åkte till sjukhus direkt igår. "Ja men om jag inte känner någon smärta så bör jag väl inte åka till sjukhus direkt heller. Det kom sent igår först ju." " Ja men du vi behandlar inte trafikolycksfall så du får dra dig till akuten."  " Men det är kanske ju inte ens relaterat till det men misstänker att det skulle vara tack vare det."   " Ja men vi hanterar inte sådana skador." KLICK (hon lägger på luren) " öhhh jaha tack??"
Köss mig nånstans solen inte skiner kärring! Tänkte se om där var någon tidning som var intresserad av detta. Hoppas det för enda sättet att hämnas är att bränna dem hårt vare sig man vill eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0