Wrestling

Jag har varit och klippt mig inför lördagen sedan har jag äntligen införskaffat mig en ny lur. Började lacka rejält på den gamla eftersom den bara höll på att strula.
Nu har jag börjat sätta mig in och börja fundera på var jag ska resa i sommar. Det lutar emot att jag får resa själv iomed folk är antingen panka eller ska iväg med sina respektive. Tänkte om man skulle slå sak i saken att resa till de större städerna i Europa så som London, Rom, Paris, Amsterdam eller liknande. Får se om jag kan komma till ett vettigt beslut.
Något förslag???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan dra hit till norrland din wuzz

2008-01-18 @ 01:59:34
Postat av: Nookie

Kommer dö av alla jäkla knott. De älskar mitt blod

2008-01-18 @ 23:03:39
URL: http://mjnookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0