Hubba Bubba

Ja vad finns där att säga. Att en människa kan visa sig vara så förvirrad, otrevlig och jag skulle vilja säga lögnaktig. Vilja skylla uttalande på någon "sjukdom". Att man har sjukdomar som gör en förvirrad kan jag köpa en inte att klämma ett citat som är så vidrigt och lågt det finns inte.
Tror inte jag varit så pissed på länge. Det är skrämmande hur en människa som från början verkar vara underbar bara under en period kan sjunka mer och mer i ögonen.
Sedan försöka säga att hon inte är äckel p.g.a att hon bara sade de sakerna för att hon har en sjukdom. Du är och kommer att fortsätta vara äcklig i mina ögon.

Det är mycket jobb nu eftersom jag har en förmåga att gräva ner mig i det för att tänka på annat som inte är lika jobbigt att tänka på. Sedan har jag blivit schemalagd på övertimmar plus att det blivit övertid vare sig jag vill eller ej.
Uppehåll i fotbollssäsongen men kanske e bra för att min ljumske är inte riktigt 100 än. Har relativt nyligen betalt in avgiften för vinterns bandy. Det som retar mig är att folk inte kan betala i tid. De yngsta betala i tid medans de äldre t om vissa som inte ens betalar. Hur gör de med sina egna räkningar??? "Tjena Telia, kan ni ligga ute med pengar sålänge??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0