Jag ska be och ställa upp

Snälla och rara helt underbara och deras saga berättas igen. Hörs deras sånger som för många gånger djupt in i skogen där lever de än. Hipp hora! oj fel det blev där.

Vad är nytt?? Det ska jag ta och berätta för dig som e så himla nyfiken på mig tydligen. INGET händer här inte. Slapp idag tack o lov känner mig något sliten men så är det när man e lite kass i systemet.
Men vet ni vad som e gott som fan??? Taco´s hade kunnat döda någon utrotningshotad art för lite taco´s.

Catti skicka mig en länk av en artikel som handlade om folk börjat blogga ihjäl sig. Det var väl att de kände sig så pressade till att skriva något så de pressade nerverna så pass så att de bara lämnade in sin garanti och däckade.
Snacka om veklingar :P

Tur att jag e så butcho. C-boi e bara halvt butcho och ni andra e wuzzyz och kommer förbli det för ni gnäller och kommer gnälla.
Brudar e iofs rätt gnälliga överlag så man hade kunnat döpa om dem allmänt till Wuzzyz?? Jag tänker nog köra på det.

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

brudar gnälliga..pyttsan :P..vi bara säger som vi känner haha.. =) ska uppdatera-.snart...eller när ja känner för de:P tappat gnistan för å blogga om massa skit haha :P

2008-07-10 @ 14:07:32
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0