Obladi oblada

Hell week is over. Denna vecka har varit något jobbig och otroligt hur mycket skit som kan hända en. Tyvärr kan jag inte säga så mycket förutom en sak som en bara så löjlig så att jag vet ej om jag ska skratta eller gråta. Parkerade arbetsbilen utanför ett objekt och skulle gå bak i bilen med kollegan. Samtidigt som jag pratar i telefon med en annan kollega så ser jag i sidospegeln att en röd bil som stod parkerad bakom oss skulle köra ut. Och istället för att backa till och sedan köra ut så bränner hon oss rakt i häcken. Och hon stannar ju inte när sidospegeln flyger av. Utan bränner vidare tills hon hon fastnar i vår bil.
Hon blir så upprörd och börjar gråta.

Men nu e det över och helgen är här för att underhålla Herr Kvist. Florre har Svensexa idag och jag ska agera fotograf sedan blir att städa lite här kanske eller något. Blir kanske t om en powernap senare eftersom jag sovit så tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0