Sikken smäll!

Bror fyllde 30 igår och det skulle ju naturligtvis firas med pompa o ståt. Kan säga att det svaldes heeelt för mycket sprit och öl under den dagen. Men gud vad trevligt det var. Alla bjöd på sig och vi hade riktigt skoj.
Roligt att han tjatat så mycket att han önskat sig en moccamaster eller vad maskinen heter och så får han två stycken. :P
Man ska aldrig gapa för mycket med andra ord.
Sen när jag skulle hem ringde jag taxi 232323 i en svag stund som jag vill kalla det. Men klockan var ca 03 eller så och madame svarar att jag ska vänta lite. Sedan visar det sig att de inte har en ledig taxi så hon ber mig återkomma. Till vadå??? E hon dum i huvet eller? ungefär det jag sade till henne men vänligare ord.

Idag var det bandymatch och det var jäkligt skoj. Skönt att få springa av sig lite bara synd att jag har problem med ljumsken och högervaden. Surt som attans eftersom det känns inte som om man får ut mycket av löpningarna. Men jag satte en balja iallafall.
Sedan gick jag omkring o gnällde allmänt på folk.

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

party party..du partajjar på..imorgon får jag lägenheten sen flyttar jag på lörag..helt underbart! Hur är de med dig, allt väl?

2008-07-31 @ 18:24:53
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0