Whim Wham

Fredags så tog jag det lugnt, var rätt så trött efter en hård dag eller en tuff vecka. På lördagen var det ju Svensexa för Florre. Det började ju tidigare på morgonen men jag fixade inte att sticka dit så tidigt. Kände mig oerhört tvungen att få försöka sova ut lite. Sedan ringde C-boiiii mig och sade hur det skulle gå till så jag mötte upp de rackarna vid stadsteatern i den parken där. Där det spelades lite Dodgeball av högsta klass.
Sedan fortsattes det med total förnedring av Florre via gågatan där det skulle tiggas och månglas kalendrar. Och dansande på gatan där nån nisse kom och tog ett rejält tag om häcken på honom.
När vi väl kommit så långt som kanalen skulle det anordnas ett race av högsta rang som slutade med att Team Florre vann.
Sedan var jag tvungen att dra mig men senare på kvällen så förfesta Malin, jåååreeell och jag lite och mötte upp folket på Harry´s. Fasickens vad Florre var smashad aldrig sett pågen så packad men det var skoj. Så ryckte vi ut på dansgolvet oh visade hur det skulle gå till när riktiga män dansar :P

Jag tror jag rullade in på morgonkvisten (haha jag som e en Kvist) och däckade en liten stund. Var meningen att jag skulle lattja fuzzball med Jååreell men jag var heeeelt körd och däckade brutalt i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0