Banka skallen mot en vägg

Har ni någonsin haft en sån svacka där man efter för mycket negativitet bara känner för att ösa skallen allt vad man kan mot en betongvägg? Att där kommit för mycket oförtjänt skit på en och samma gång att man emellanåt känner sig förtvivlad och förvirrad.
Efter en tillfällig uppgång så fick jag då idag sista stöten. Att kasta ut sig varje gång utan att det i slutändan bränner mig. Det verkar vara min vanliga gång. Att kämpa, kämpa och kämpa mer för att sedan bli nertryckt i marken, trampad på, bespottad och slutligen lämnad för att försöka bygga upp människan som kallas för Mats igen.
Och det projektet tar lång tid eftersom personligheten hos denna modell är fruktansvärt komplex. Jag är en människa som innehåller många mörka hemligheter och många som inte känner till denna person.
Jag har försökt vara ärlig men många klarar inte av att hantera dom aspekter av mitt liv de ändå vill känna till, och har man undvikit att berätta om de delarna så är man en lögnare.
Fin balansgång skulle jag vilja kalla det för.
Och en sak till som tar udden ur livet lite är SVENSKA SKITSOMMAREN. En månadssemester varav knappt en vecka av bra väder. WTF!!!!!!

Så vad säger ni ska vi lägga bud om vem som får dela ut nästa spark mot mina kulor? Ska vi börja med ett bud på 10 kr???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0