Frånvaro

Ja vad finns där att säga om livet?? Den kastar verkligen en i råtthålet när allting går snett. Kan säga att på senare tid så har jag verkligen nog varit och slagits om delar som inte varit värda värst mycket ens för en dyngbagge.
Och emellanåt blir jag inte klok på vad jag ska göra med livet. Det finns tillfällen jag känner att jag inte ens orkar bemöta människor. Sedan finns där människor som inte släpper in en i livet när man frågar eller svarar dumt på frågor. Varför anstränger man sig? Finns där inte nån jävla vanlig människa? Var är den som man verkligen kan lita på?

Det som är det lustiga att jag snackar ju med vänners flickvänner och de är ju hur normala som helst. De visar sig bara bra tjejer men förmodligen är det väl karma som sparkar mig i kulorna för mitt tidigare dåliga leverne.
Roliga är att de tjejer jag snackar med från början verkar så bra men de ger ut en bild av att vara den som de ÖNSKAR att vara. Sedan kommer en rejält ful sida fram. Nästan som Dr Jekyll and Mr Hyde. Tragiskt.

Jag vet mycket väl att jag har många sidor jag inte visar men det är mest för att den människan inte visat sig vara värdig att få se de sidorna.


Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

Lilla mig kan man lita på =)

2008-06-21 @ 16:44:01
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0