Köttbänken

Efter en riktigt jävlig fredag på jobb så kollade vi på Iron Man som var en okej film även om jag och C-boi tyckte att man kunde kastat in låten Iron Man lite tidigare. Annars tycker jag att Robert Downing Jr är en battyboi men här var han ball.

Lördagen hade vi grillfest med jobb och det slutade i en riktig dängafylla. Hamnade på Cuba café och fråga inte mig men jag lyckades hamna på Stippes och tryckte i mig en vitlöksburgare för att sedan komma hem och krypa upp mina 5 våningar. Vid 3-4 så ramlade Boullen in för att snarka fett på min soffa. För på söndagen skulle vi lira bandycup och det var rufft. Vid något tillfälle så höll jag på att spy i min målvaktshjälm. Sedan när vi väl blev utslagna så var jag bara så jäkla hungrig och fuska mig hem till mor för att trycka in en kebabpizza och gurgla med Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0