Kul, kulikulkul

Nu är det en massa snacka om EM runt omkring och jag kan inte hjälpa att bli drabbad av detta iomed att jag inte har så många kanaler och alla matcher visas på tv4 så är det ungefär det jag kollar på.

Första matchen är jag nog glad över att missa men jag håller fast vid att Frankrike kommer ha det svårt kommande år iomed att deras förbundskapten påminner en hel del om Lagerbäck som vill klinga fast vid spelare som börjar vara internationellt utgångna. Rumänien spelade smart efter sina egna resurser.

Andra matchen mellan Italien och Holland var en underbar match och tycker det är så skönt att domaren (svensk för övrigt) inte gick på italienarnas filmningar eller kastningar för att få frisparkar till höger och vänster. Sedan tycker jag om hollands sätt att spela fotboll på att lösa situationerna med smart passingsspel. Och skönaste att holland verkligen krossar dem!!

Själv spelade jag också för den delen. Och vi vann med 1-0 efter bra spel och hade bud på flera mål. Det är kul att spela när alla spelar bra. Funderar nästan på att börja spela aktivt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0