Ljuva hämd

Jag tog det sjukt lugnt igår. Fattar inte att en jäkla ljumske behöver så lång tid på sig att läka. Det har ju tagit evigheter att ens få lite lugn på det men just nu har jag ändå fortfarande problem med det. Det vill inte med sig fortfarande jäkligt och visa.

Jag håller fast vid att Ballack är nog det mest överskattade som finns. Jag kan inte fatta att Chelsea har pungat upp så mycket pengar för honom och dessutom matchar han så mycket. Jag håller fast vid att fotboll är en tråkig sport ändå de spelar fult och filmar en massa.
Roligare var det att Polen blev straffade för de försökte maska och så när de ledde med 1-0. Sedan när klockan tickar på 93e minuten så får Österrike en straff och gör mål på den dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0