Överskattat värre

Efter kollat på EM så har jag kommit till följande lista

Tjeckien är gravt överskattade de är inte så slagkraftiga som de en gång i tiden varit.

Kroatien behövde filma till sig en straff för att vinna över Österrike!!!! Föga imponerande rent spelmässigt borde Österrike ha vunnit den matchen.

Michael Ballack förstår fortfarande inte hur han kan vara betraktad som en "klasspelare". Jag undrar fortfarande vad han är bra på. Visst han har tryck i dojan men det har t om jag men ni ser väl inte mig i varken tyskarnas eller svenskarnas landslag.

Dessutom är det löjeväckande man redan vid 28 års ålder är "för gammal". Detta var ord från Deportivo La Coruna angående Christian " Chippen" Wilhemsson. Fotbollen är för focuserad på åldern än kunskap.

Teddy Sheringham spelar fortfarande och spottar mål. Ålder??  40 +!!!!! Nicklas Lidström lagkapten i ishockey (tuffare sport än fotboll vill jag mena) är mest minuter på isen varje match och sällan borta och dessutom utsedd till bästa back år efter år!! Ålder?? Runt 40 strecket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0