Skvaller

Det är otroligt att folk kan vara så förälskade i skvaller. Vissa nästan lever för det. Där jag jobbar är det en hel del. Speciellt efter vi har firma fester eller liknande tillställningar. Ett gott råd bara. Bry er om det som gäller för er och enbart er så kan jag lova att ert liv kommer helt plötsligt bli mycket bättre.

Kollade lite på fotbolls EM igår trots att jag inte var så värst intresserad av matcherna. Första matchen mellan Schweiz och tjeckien var ett tillknäppt tillställning. Kan väl säga att det var faktiskt Schweiz som förtjänade att vinna där. Synd att de fick sin bästa spelare skadad, Alexander Frei.
Match nr 2 mellan Portugal och Turkiet var desto snabbare. Jag tror att portugiserna går långt men jag tror tyvärr inte att de kommer vinna EM dock de är defensivt för svaga.
Det är för tidigt att avgöra en vinnare vill se iallafall Tyskarna och Holländarna som jag tror är de som kommer vinna EM.

Nej ut med er och njut av vädret

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-08 @ 09:16:11
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0