To be or not to be....

Igår var man ju rätt så tvungen att se Sverige matchen. Annars hade det förekommit en hel del våld från alla håll. Jag och familjen då gjorde som vanligt vadslagning och jag måste erkänna att de flesta vara negativa till Sverige skulle torska till det men iofs var ju Grekland en rejäl besvikelse. Med uruselt spel och fruktansvärt dåligt engagemang i spelet.
Men jag håller fast vid att jag tror att Sverige kommer nog ha problem med tanke på att de har problem med skador och det blev ju inte värst bättre av att Chippen sabbade låret.

Nu faller regnet utanför mitt fönster och semestern har gått halvvägs nu. Det som just nu ligger på agendan är att jag förmodligen tar en liten tur till tyskarnas land och den förtrollade staden Hamburg. Sedan får mormor även bli våldgästad en dag.

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

skriv om nåååågot annat än fotboll knast:P

2008-06-12 @ 08:46:43
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0