2½ Men

Äntligen har jag fått "låna" 2½ Men från säsong 1 till 3. Iomed att kanal 6 har försvunnit från sortimentet hos MKB så har jag saknat denna serie plus My name is Earl men sistnämda har jag sett till början av säsong av 3. Så där har jag inte missat något. Ska väl börja kolla på det efter jag är klar med 2½ Men.
För er som inte visste det så har vi lite kuriosa kommandes. Han som spelar Alan i serien (bror till Charlie Sheens figur) har tidigare spelat emot Charlie Sheen i en film. Denna film var då Hot Shots där han spelade en pilot från början men han blev förbjuden att flyga lite senare i filmen iomed att han är ballögd.

Gårdagen var något seg iomed att jag slutade först vid 22.30, där dök upp en del saker som vi var tvugna att hantera trots att det var en annan bil som slarvade. Och igår hade jag ju värsta motvinden naturligtvis bara för att jag var helt slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0