A dirty shame

Kollade på en film jag har förundrats över ett bra tag som bland annat innehåller Selma Blair där hon har gigantiska tuttar (normala fall får man nog kräva bevis på att hon e tjej). Sedan ser vi även Johnny Knoxville som sexguru av något slag. Men för att komma till denna bedömning så låter vi rollerna vara besatta där för denna filmen är nog något utav det sämsta som någonsin sats på en filmrulle och borde ge skaparna bakom filmen Dredds vrede.
För att handla om sex enbart så var där väldigt lite riktig sex med till att börja med. Det som kom närmast var att man visade då Selma Blairs fejkade boobs som e roliga att se för det är bara komedi. Det var mest ombeskrivningar för att leka med den enögde ormen, toss the sallad och leta efter ljus i grottan.

Nej tacka vet jag att jag ska kolla på Hipp Hipp live på olympen. Det är roliga typer som sköter det. Jättetalangfulla och kan grina mig till tårar.

Dagens + går till Hipp Hipp gänget keep the comedy coming!

Dagens - Dolkstötande falska typer som inte kan vara ärliga och tala ur skägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0