B film

Kollade på den nya animerade filmen Bee Movie. Egentligen borde den heta B Movie. För något sämre har jag inte sett men tror den hade varit ok om det inte varit Jerry Seinfeld som haft rösten. För han är egentligen ingen bra skådis. Inte ens i hans egen serie. Men måste ge han plus för att han har rätt så roliga skämt.  Tycker att det spottas ut för mycket animerat som inte håller måttet. Dessutom massa uppföljare på första filmen som bara var ok.

Kollade på Alvin and the Chipmunks. Det var inte världens bästa film men den är ju iallafall bättre än Bee Movie.


Dagens + Malin mår lite bättre


Dagens - Tror jag inte ens behöver nämna några namn om ni läst mina inlägg.


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

jag tyckte den var bra :p

2008-03-13 @ 09:19:13
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0