Big Trouble

Satte igång en gammal film idag vid namn Big Trouble med bland annat Rene Russo, Tim Allen och unga Zooey Deschanel och Ben Foster.
Det är en rätt så rolig underhållsfilm med underliga situationer. I gästspelade roller ser man Patrik Warburton och Janeane Garofalo.
Som korkade bovar ser man Johnny Knoxville och Tom Sizemore. Jag garvar oftast när jag ser de är så svettiga och riktigt ollade.
Som hemlös periodvis hjälte ser du Jason Lee. Rekommenderar den om du vill ha ett enkelt garv och bara driva tiden.

Är det ens lönt att förklara sig till folk? De tror vad de vill och vägrar ändå lyssna på en.
Har jag nånsin gett anledning till att få er att tro annat? Nej ni har t om blivit sura för att jag varit så pass ärlig. Skärpning nu!!!!!!!

Viktiga citat:

Det bästa en kvinna kan göra är att gifta sig med en arkeolog, för ju äldre hon blir desto mer intresserad blir han.
- Agatha Christie

När jag brände min behå tog eftersläckningen fyra dagar.
- Dolly Parton

Jag har allt jag hade för tjugo år sedan, allt är bara lite längre ner nu.
- Gypsy Rose Lee

"640 kB borde vara tillräckigt för vem som helst"
Bill Gates, Microsoft, 1981


"Vem tusan vill höra skådespelare tala"
H M Warner, Warner Bros, 1927


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon :}

2008-03-08 @ 09:12:05
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0