Brunögats hämd

Sov som en kratta, dagen börja bra men gick åt skogen och kommer hem för att njuta av min 6an kväll. MEN VA FAN HAR INTE KVAR DEN KANALEN!!
Då har jag kommit underfull med att MKB e svin som plockar ut sådana rövar priser på att man ska ha box och allt annat bara för att bo där. Projekt lägenhetssökning har verkligen ökat markant nu.

Tog tag i projekt Marshall Bravestarr nu. Måste se det. Var såååå längesen jag såg det kollade lite snabbt på det igår. ohhhh gåsahud.

Dagens + går till: Carro i Sigtuna för att hon har ju skitbra musiksmak.

Dagens - går till: MKB utan tvekan för sina höjningar på allt och uttagandes av avgifter på allt. Massa svindel och man får ju egentligen inte så värst mycket tillbax.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Blev lite överraskad. Läste din kommentar i min blogg och gick in på din för att fråga om det var allvar eller bara sarkasm. Men.. tack, antar jag. Eller jag vet inte egentligen. Jag avskyr när folk dömer andra för deras musiksmak. Jag hamnar i kläm hos dessa människor, iochmed att jag har topp-tio-låtar som både Thomas Rusiak's Hipphopper och Ksmb's - Sex noll två. Men ändå, det känns bra att du tycker som jag. :]

2008-03-04 @ 02:11:27
URL: http://canaroli.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0