Jorden runt

Efter att kräkt över hur dålig Elektra var så tänkte jag att jag fick varva det med någo som jag vet är bra, så jag kastade in Jorden runt på 80 dagar. Denna tolkning av Jules Verne´s bok av Jackie Chan är en rolig och underhållande film. I rollerna bortsett då från Jackie Chan ser du Steve Coogan som är uppfinnaren, Luke och Owen Wilson som bröderna Wright (flygplansbyggarna) och sedan dyker även Arnold upp som en turkisk Sultan. Det är rätt roligt att se han gå in som turk med sin österrikiska brytning på engelska.
Denna Steve Coogan ska tydligen vara ett rejält rötägg i verkliga livet. Och dragit ner Owen Wilson i knarklivet.

Dagens + är det fina vädret vi har haft idag

Dagens - är ju haft snö det är MARS och vi har inte haft någon snö innan dess förhelvete!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har vi inte haft snö innan så behöver vi inte ha det nu.

2008-03-05 @ 20:36:59
URL: http://www,rebeccanilsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0