Rock your sox off!

När jag nu cyklar så ofta så har jag tack och lov mp3 på telefunken för att ha lite underhållning, det är ju sååååå himla kul att bara cykla juu! NOT!!! men mitt problem nu är att jag efter ett tag tröttnar på musiken även om det är bra låtar. Sedan är där många låtar jag nu förknippar med dåliga saker som jag egentligen tycker om. Skulle behöva lite förslag till bra låtar. Det som inte är bra är opera, rave och riktigt jäkla dödsmetall där man ändå inte fattar vad de jiddrar om.

Idag blir det en sen jubbedag men får väl bita i det sura äpplet för jag får lite mer cash för detta passet. Och just nu behöver denna herren cash med tanke på att det blir en hel del utgifter just nu. Fan att det ska komma allt så på en gång.

Dagens + Julio Iglesias är mycke coolare än sonen sin Enrique

Dagens - pissvädret håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0