Spy game

Nu släpper jag alla etiska saker så som namngivning JENNY du e helt f****** pantad och körd i huvet om du tror att jag skulle förväxla dig med någon annan. Spyr på sådana falska människor som dig. Hade ju fan t om med min bästa kompis som du har träffat flera gånger och han kan med 100% säkerhet säga att det var du. Andra kompisar som jag också hade där sade att det var du.
Det här med att inte nämna namn på internet är helt jävla galet nu har en tjej jag tyckte bra om gått och blivit lack för att hon trodde att ovanstående handla om henne. Orkar heller inte värja mig för att människor inte tror på vad jag säger och att det inte handlar om dem. Vill de inte tro mig från första början när jag inte gett dem orsak att tro annat (ger folk aldrig orsak att tro annat) så kan de verkligen ta och packa sitt skit och fara åt ett ställe där de vantrivs.

Satt med Connyboi och lattjade lite xbosch 360. Efter en stund var det lite vila som gällde så vi kastade igång danmark 2 där de visade filmen Spy Game med Robert Redford och Brad Pitt. Denna Redford diggar jag allmänt oftast är det bra filmer han hamnar i, även om jag inte är så stark fan of chickflikz så var Mannen som talar med hästar en bra film.
Brad Pitt däremot börjar jag smått tröttna på. På senare år så upprepar han bara sina roller bara med andra namn och handlingar.

Dagens + är att det ÄNTLIGEN börjar märkas att det blir längre dagar och att värmen börjar sätta i

Dagens -  De människor som inte kan lita på en trots man aldrig har ljugit för dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0