The Crow

Jäkla mögens väder. Igår när jag stack till jobb så var det sol och varmt så jag tänkte då jobbar jag i kortärmat! Dummaste jag gjort för när vi väl lämnat stan så börjar det snöa och temperaturen sjunker. Nåja det var ingen fara med det. MEN när jag kommer till kontoret så visar det sig att jag har punka på bakdäcket. Försöker pumpa det men det läcker sakteligen ut. Plus att det går inte så bra att cykla när det är så halt ute. Det blev då en underbar promenad som tog mig 1 timme p..g.a att det var kraftiga vindar, halt och behöva leda cykeln. Tur att man inte rakat sig men när jag kom hem hade jag bokstavligen istappar i skägget.

Måste rekommendera filmen The Crow som är lite äldre på filmhyllan. Det är Brandon Lee´s sista film. Han dog under inspelningen av den och det är en av de legenderna hur han dog och så vidare. Men tillbax till filmen, i filmen dör Lees karaktär samt hans hustru blir våldtagen o.s.v av ett gäng. Lee återuppstår för att hämnas sin och främst hustruns död. Han är odödlig så länge hans kråka är oskadd. Jag vet att det låter löjligt när jag beskriver det här men filmen är verkligen bra.

Ska byta min kassa tv idag. Hoppas det går smidigt.

Kommentarer
Postat av: Misen

Kan bara hålla med dej om att The Crow är en mycket väl sevärd film. Personligen tycker jag att det är en film man kan se om o om igen. Vet inte vad det är, men den har något visst.
Jo tyvärr så blev det Brandons sista film (Lite läbbigt med tanke på filmens handling)
Men tack o lov så kan man fixa o trixa med film o filmen blev ändå klar!!

2008-03-24 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0