Under ytan

Fan vad jag börjar bli riktigt jävla pissed på idioter som flippar ut.

Först och främst en vännina som gör den oerhört korkade antagelsen att jag skulle vara sur för att jag inte grattar henne för hon fått jobb. Ja det är slarvigt av mig men fan man orkar inte allt när man har mycket shit på ingående.

Numbero 2 är en tjej som jag tyckt om så jäkla mycket och hade aldrig en tanke på att såra flippar ut för att hon tror att inlägg jag skrivit här handla om henne. Sedan antar att jag skulle mena något med något sms som jag inte har någon koll på vad jag ens sagt. Och nu vara så jävla kall. Tack och lov att du visar den äckliga sida nu som du gjorde för jag vet inte vad som hade hänt annars. Otroligt vad man kan ha fel om människor. Högfärdigt jävla kräk som tror att jorden cirkulerar runt dig. Våga inte komma i närheten av mig mer. Det enda du kommer få ut av det är hånfullt förakt om ens det. Du är inte ens värd toapappert jag använt.

Ska fan kasta in Benchwarmers nu för det behövs bannemaj när folk verkligen inte kan bete sig. Med andra ord dra åt något håll där jag slipper se er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0