You disgust me

Efter en riktigt jävla dålig dag med mycket skit och annat mög som man måste stå ut med så har jag fått komma hem och sedan få huvet avbitet av min bror för tydligen är jag hemlighetsfull och talar inte ur skägget. Istället för att redovisa varenda liten rörelse jag gör.

Danny som just nu är aktuell i Let´s dance stör mig som fan. Var får folk ifrån att han skulle se bra ut förstår jag ej. Han e ju rätt så rälig rent utseende mässigt. Om man nu ska digga nån där så är ju bara Tony Richardsson numero uno!! Sedan kan man ju inte klanka ner på töserna där. Denna Mat- Tina klagar de på att hon ler för mycket men hur jäkla vackert är det inte när en tjej ler?
Nej domare skärp er.

Har investerat 50 spänn på en Slitz för att kolla 100 hetaste brudarna men vissa brudar förstod jag mig inte på. men sedan är ju faktiskt smaken som baken som några tonåringar hojtar på gatan.

Dagens + är till en iskall Coca Cola

Dagens - till denna jävla dagen och folk som reagerar på fel sätt.

Kommentarer
Postat av: linda l

Låter som en negativ dag. Men håller med Danny e inte snygg!!!

2008-03-07 @ 22:06:18
Postat av: Nookie

Ska nog satsa på att skaffa mig en sån fanclub dock. Sugen på att få färska frallor serverade varje morgon. :P

2008-03-07 @ 22:14:27
URL: http://mjnookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0