Jag måste be om ursäkt!

Ja faktum är att det är faktiskt en hel del som suttit och trånat igenom min sida har jag sett, trots att jag inte har skrivit ett ord sedan hur länge som helst. Detta för ni ursäkta mig för. Jag har haft fullt upp och försöka lösa alla lösa trådar och se till att lyckas på jobb.

Vad är nytt i Herr Nookie´s liv??? Jo han har lyckats införskaffa sig ett fordon i form av en fin blå Peugeot 206. Nej det är inte en cabbe då hade jag naturligtvis skrivit 206 CC som de då heter.
Han har fyllt gammal och firat det med dunder och brak. Bästa presenten kom från C-boi i form av en helikopter som man faktiskt kan flyga! Fräckt som attans.
Ehh han har nyss flyttat över från Nordea till Swedbank.
OCH sist men inte minst!!!!!! En dag till sedan är det bannemaj SEMESTER!!
Sedan är det en helt annan femma vad Herren ska göra med sin semester det vet han ikke. Men möjligen dyker där upp något extravagant och då hoppar han på tåget direkt!

Jag vill härmed detta inlägg lova att försöka vara lite mer aktiv och lite mer underhållande och framförallt lite mer gnällig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0