Kassa ursäkter

Är så trött på att folk påstår sig inte ha tid för att höra av sig. Det är inte så att man kräver att det ska vara ett samtal på 1 timme eller så. Jag hade nöjt mig med ett sms. Om nu människan mittemot mig gång på gång på påstår sig tycka om mig eller bry sig om mig så hade man kunnat tro att de borde höra av sig några gånger eller åtminstone skicka ett sms. Faktum är att  jag kan rabbla upp minst 4 personer som e världssämst på att höra av sig.
Ska dock inte peka ut någon här för denna gång.
MEN man kan skicka sms samtidigt som man sitter på toa, lovar blir inte arg för detta och faktum e att jag inte kan lista ut det såvidare ni inte säger det. Så vad e det för ursäkt och påstå att man inte hinner. Kräk på det!

Kommentarer
Postat av: anna78

En liten funderare efter att ha följt ditt bloggande länge nu. Kan det inte vara avsändaren det är fel på?!



Kramiz Anna

2008-11-17 @ 19:39:31
Postat av: Nookie

Hur menar du?

2008-11-19 @ 11:25:39
URL: http://mjnookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0