Nya tider och nya tag

Mörkare tider närmar sig och då snackar jag inte om att ondskans makter närmar sig ( den gör det säkert men inget nytt som jag vet) menar snarare så att det är vintern närmar sig. Märks när man e ute och att det e beckmörkt kl 19.
Man får hitta nya sätt att få ny energi och orka med att stiga upp när det e mörkt om morgnarna. Man får ny energi att kunna hålla sig vaken en stund extra på kvällen så att man inte snarkar in kl 20.

Nej men trots att det låter deprimerande det jag skriver om ovan så tillkommer det mycket som e bra. Tror jag iallafall. Jag känner mig iallafall bättre och på gladare humör än vad jag har gjort på länge.  Nu ska folk bara sluta med sina tant/gubb uppmuntringar för att man e singel. Standard svar:" Det löser sig, Det kommer när du minst anar det" haha Man blir behandlad som om man har pesten bara för att man e singel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hösten är mörk, men ändå mysig. Gillar höstens färger. Sen kan man ligga på soffan med en bra bok med gott samvete när regnet slå på fönsterbläcket. Me like!

Singel? USch då... ta på handskar

2008-10-15 @ 15:51:51
URL: http://lillazara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0