Sorry dudes and girls

Jag har varit lite off här på senare tid men det beror ju på att jag har lämna gamla hederliga adressen på Eriksfältsgatan. Och för tillfället bosatt mig hos GG där jag kommer tillbringa en lååååååååååååååång månad fram tills jag får flytta in på min nya adress.
Men lite uppdateringar ska ni väl kunna få??????
Packade som en tok och lassade in allt här hos mor efter mycket blod,svett och en massa tårar. Sov som en stock den veckan som jag höll på med det. Sedan på söndagen så flyttstädade jag och kom underfull med att det e jävligt trist att göra detta.
Bandysäsongen har börjat. Vi inledde den första matchen med lika tyvärr eftersom vi hade ledning fram tills det var sekunder kvar där han får till en dängare som går som en missil rakt upp i krysset.
That´s about it väldigt kortfattat! Men det kvittar för ni e ju rätt kassa ändå på att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul med ny lya. Var flyttar du hän?

2008-10-04 @ 12:44:05
URL: http://lillazara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0