Svagt av vuxna människor

Som ni kanske visste håller jag i taktpinnen för vårt bandylag där jag skickar ut påminnelser och sånt inför matcher. Nu senaste veckan har jag försökt fixa ihop en träningsmatch och jag kan erkänna att den första matchen var jäkligt dålig framförhållning men det var en chans vi fick i sista sekund och fick dåligt med svar naturligtvis. Men andra matchen som jag försökte fixa fick jag inte många svar. Detta tycker jag e så jävla svagt. Vuxna människor som inte kan svara, detta har t om pojkar vid 7 år lärt sig.
Detta är så besvikande när man försöker hålla igång och offrar sin tid. Men fortsätter det likadant hela säsongen så kommer jag hoppa av. Detta utan några känslor av skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0