Dividera dividerande

Hade avslutningsfest med bandyn igår efter en säsong som varit go som attans. Så vi samlades på Pub Vagabond vid 18, ja de flesta av oss iallafall.
Lite god mat och några öl senare så börjades det vankas massa dizzar till höger och vänster, Matte var nog den som var mest på hugget och högg på allt som lades fram. Mr Viper. Och hände ju även att herren satte foten i mulen. Bland annat med att racka på Filles fingerfärdighet och när detta skulle demonstreras så gick detta käpp rätt åt det mörka hålet på baksidan.
Och efter en och annan mun-lusing så kom det in på min blogg. (Jag har du missat den så är jag impad) Där mitt mest uppskattade inlägg någonsin är när jag mer eller mindre rackat ner hårt på Kim efter en hetsig diskussion.

Dagens lusing går till Matte " The Viper" för att han trampade i klavert några gånger. PS: Bloggify e crap ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0