Svea rikes lag

Det är otroligt vad Sveriges lagsystem är i botten. Domare som är med i organisationer emot fildelning sitter i världens största fall av stämning emot sådant, Jäv I think not säger han. Jag säger Yeah Right. Han ville bara att hans namn skulle synas och få lite klirr i kassan. Dessutom är där så många brister i lagen att vem som helst kan utnyttja den.

På tal på domstol. Skulle varit i tingsrätten idag p.g.a den olycka jag var med i förra året, där jag inte ens har anmält den tjejen. Igår fick jag ett samtal om att det var inställt och ännu jävligare i det hela är att jag förlorar ju inkomst på detta så jag krävde ersättning, och jag får reda på att maxbeloppet är 700 kr! WTF detta är ju skandalöst ska jag bjuda på resten eller vad är det frågan om?
Jag har inte ens valt själv att anmäla denna tjej, hur kan de då få för sig att jag ska bjuda på den pengarna! Dessutom ställde de in det p.g.a att åklagare och försvarare inte kunde komma överrens, varför ska den vanliga människan lida ekonomiskt på deras oenighet OCH ovanpå det så har de ju sin vardagliga inkomst.
FÖR JÄVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0