Mångobarn

Har med tiden börjat att hata att köra bil. Inte självaste körandet i sig. Mest nötterna som man kallar för medtrafikanter. Bästa som jag varit med om länge var när jag var på väg söderut på E6an och någon idiot som skulle försöka trycka sig förbi alla som snällt ställt sig i led och en lastbil var smart att ställa sig i vägen men idioten skulle försöka sneaka sig förbi. Och istället för att komma fram så blev han fastkilad mellan lastbilen och mitträcket.
Jag och min medpassagerare skrattade oss blåa.
Själv gjorde jag så att en nisse plöjde in i en stolpe nyligen för att han försökte tränga sig på en enkelriktad gata.

Gudars vad det har regnat, i hbg var det översvämning deluxe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha. ja, visst gör det ;)

2009-08-18 @ 21:59:32
URL: http://sandla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0