Ärlighet? Pytsan!

Ja alla snackar om ärlighet till höger och vänster men ändå är det tydligen för mycket begärt att kräva raka puckar även om det avtalats så eller löften har getts. En gång bröts det och får människan en andra chans att rycka upp sig tycker man att det bör väl då satsas hårt på att hålla det löftet?
Nej istället så drar man till igen men denna gången ännu värre än första gången. Jag struntar i vad det handlar om bara man kör rakt om man sagt att det ska vara rakt och det utan hemligheter med tanke på att det begärts av mig!

Så vad är kontentan? Ska man vara 100% ärlig eller ska man bara ljuga arslet av sig? Jag vet inte längre vet bara att jag är jäkligt förbannad och ännu värre är att människan är likgiltig över att kasta ett förhållande (oavsett vad för förhållande från vänskap till kärlek) som varit bra och hållt sig länge rakt ner i tunnan för att man inte kan hålla löften?
Vet ni vad? Ni kan komma med hur många ursäkter för denna person som helst och snacka om att det kanske varit missförstånd, nej allt var klart och tydligt.

Bite my shiny metall as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0