Jorden är befolkad av fegisar

Titeln förklarar sig själv. Folk som begår fel som inte kan erkänna dem. Folk som begår brott, gör fel i trafiken, beter sig fel emot medmänniskor och en himla massa mer.
Många gånger handlar det om småsaker så som att man vet att man gjort fel innerst inne men man går till världens ände för att försöka bevisa att man är oskyldig. Jag ska inte påstå att jag är guds bästa på det men jag kan nog garantera att jag 9 gånger av 10 kört så ärligt som jag själv kunnat förklara. Sedan vet jag att jag på vägen har trampat folk på tårna genom att säga vad jag tycker, tänker och menar.

Att man inte ens kan möta människan ansikte till ansikte och säga vad det är som gäller är också något som jag djupt föraktar. Kompis till mig blev vid nyårstid dumpad via SMS, detta fenomen har även hänt mig. Och jag kräker på det. Vet inte vad som är värst att man blir dumpad via sms eller att människan i fråga är så pass respektslös emot en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0