Joels day off

På senare tid har det varit fullt upp med att festa och underhålla och annat skoj. Senast i raden var det igår för det var Joels dag. Vi började med att lira biljard på Interpool och det var rätt så slappt och skönt med lite öl på köpet. Efter det så letade vi pub och hamna först på Fagans men vi vände rätt så kvickt efter där var så smockat. Så vi stack och hamnade på Moosehead en stund iallafall. Sedan hamnade vi på Slitagé. Där jag och Joel öste sönder oss på dansgolvet.

Det var rejält skoj att bara släppa loss och ha det så gottigt. Så här skoj har jag inte haft på flera år.

På dagen så tränade jag lite handboll men har lite ont i foten efter en liten händelse som skedde på julafton när jag jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0