Richi´s Day off

Kanske var det dax att uppdatera lite. Ska se om jag kan komma ihåg något utav det som hänt. Spelat bandymatch som var ruff som fasickens. Vi var bara 6 utespelare. Och det innebär en massa springande, och jag har inte lyckats bli av min förkylning. Men vi vann efter mycket om och men. Trött på att folk inte sköter sig och hör av sig och kommer när de ska komma.
Lite handboll har det också blivit har två vinster och en förlust i bagaget sedan jag började igen. Men inte spelat så mycket. Gjort 3 mål också så det är väl okej med tanke speltiden och positionen.

Slutligen så är Richi klar som brandman och vi firade det med att kidnappa honom, festa här hemma hos mig och sedan stack vi ut. Var en rolig kväll. Bortsett från ett element. Men det behövs inte att tas här. Det var verkligen kul att se folk öste hårt.


Kommentarer
Postat av: Nenne.!

okei men jag slaffade dom igår så innan dess va där ingen anledning..:P

2009-01-24 @ 12:00:21
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Nenne.!

sKaffa såklart...kunde du väl lista ut att de va stavfel ju :P

2009-01-24 @ 20:13:45
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0