Festivalblunder

Var på Svedalarocken igår och blev lagom besviken eftersom kvällens bästa band blev intryckt i ett varmt tält. Joddla med Siv som vanligt levererar grymma toner och ännu grymmare tryck! Backyard babies (barbies som jag kallar dem för) var en total besvikelse de kunde lika bra spelat i det lilla skittältet. Sorry men detta 08 band kan inte leverera förutom fjollig publicitet tack vare att de får täckning av de större tidningarna.  Dessutom började yra om att Svedala festivalen är den bästa! Ehhh vaaa vilken festival??

På tal om festivaler så kollade jag igenom Malmö Festivalens grymma program. Vad sägs om NOT! Herregud vilka usla förmågor de har lyckats dra fram. Bästa artisten de fått med sig är Veronica Maggio och denna lilla blomma har inte lyckats få med för många hits så det känns som man skulle gå och se två låtar eller möjligen tre.
Total flopp kommer inte ens slösa parkeringspengar eller busspengar på detta evenemang.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jassåå du... där sitter du och smyger med en blogg. visste jag inte. men nu vet jag. :) hihi.



malmö festivalen... ja, den har spårat ur. man är knappt där nere längre.



och jaa.. Landskrona är nog staden som gud glömde. ;)

2009-07-13 @ 18:03:33
URL: http://sandla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0