Home sweet home

Efter tre dagar i storstaden London så var det jäkligt skönt att komma hem. Borta är bra men hemma är bäst under alla förutsättningar.
Första dagen var jag så mör i hela kroppen eftersom jag inte fått sova något natten till onsdag. Klampade omkring större delen av london och såg nästan större delen av sevärdheterna. Sedan hem till Petra för att däcka på hennes soffa och aldrig har en 2 manna soffa varit så himla skön. Dag 2 fortsatte i samma anda och mina fötter fick blåsor, kramp och sedan skavningar.
Dag 3 så var och kollade in lite kända platser och kända människor. Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag passade min brorsdotter igår som var hyper :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0