Lucky Luke, Lucky Puke

Satt och kollade lite på tecknat och känner mig illa tvungen till att köra en " Det var bättre förr" referens. För det jag har sett i tecknat väg som görs idag är ju löjligt dåligt tecknat och dålig story. Som t ex disney´s slagskepp Kim Possible som de lägger och jag skojar inte MILJONTALS dollar på! Och det värsta är att det är datoranimerat, där möjligheterna är oändliga.
Jag kan sitta med bror min och räkna upp hur många serier som helst som hamnar på topplistan utan konkurrens från dagens nya serier. Och då har vi räknat bort nostalgi känslan. De hade en bra story var bra tecknade och mycket eftertanke.

Jag är en ensam cowboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0