Raindrops keep falling

Sikket jäkla ruskväder vi har haft. Igår var det rent utav obehagligt på vägarna. Ena stunden låg man i vänster filen och så kom där en vindpust och efter det så låg man i vägrenen och försökte kämpa sig upp på vägen igen. Och trots detta så finns där dårar som gör idiotmanövrar i trafiken. Och det syntes på E6. Var en polsk Mazda och en svensk folkavagnsbuss som hade smällt reeeejääält. Det som var kvar av Mazdan kunde inte ens extraknäckt som bestick på bordet.
4 km längre norrut så var det samma historia och på vägen så är jag nära att smocka 4 bilar för de kastar sig ut framför mig när jag håller på att göra en omkörning. Folk är ju verkligen idioter! Värnar knappast om sina eller andras liv. Fattar inte vad 100 km/h kan göra om man smäller eller så.  Dessutom såg jag en idiot som inte alls kollade på vägarna för han satt och läste en tjock bok!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0